Bleach Fan Fiction Wiki
Advertisement
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: AdiFire

Bleach: Spirit of Flame to nowela autorstwa AdiFire powstała w związku z powrotem anime Bleach. Opowiadanie skupia się na prowadzonym śledztwie związanym z tajemniczym Shinigami Adrianem Dragneelem.

Postacie[]

Gotei 13[]

Overlords[]

  • Inuictus Rex
  • Alejandro Bermellón
  • Ricardo Azur
  • Sofia Blanco
  • Marcos Negro

Fabuła[]

Niezidentyfikowany Agent Shinigami[]

AngiScarlet

Angelika Scarlet udaje uczennicę

W mieście Kamen zostaje otwarty Senkaimon przez który z Soul Society przybywa Angelika Scarlet, Shinigami o randze porucznika z niezidentyfikowanego oddziału. Dziewczyna otrzymuje misję przeprowadzenia śledztwa w tym mieście ponieważ mimo braku Shinigamich w nim, Hollowy zostają oczyszczone. Scarlet ma zbadać przyczynę tego zjawiska i zdać raport. Wyczuwając niestabilną energię duchową w tutejszym liceum, następnego ranka Angi udaje nową uczennicę, szybko zyskując względy tutejszej społeczności. Jedyną osobą zdolną jej dorównać w nauce jest miejscowy chłopak Adrian Dragneel. Oboje zostają nawet zaproszeni do ekskluzywnego szkolnego klubu. Scarlet odmawia ze względu na swoje obowiązki Shinigami, jednak nie rozumie dlaczego Dragneel również odmawia.

AdiShinigami

Adrian Dragneel - niezidentyfikowany agent Shinigami

Dziewczyna zaczyna śledzić chłopaka, gdy ten zwiedza miasto, gdy nagle udaje mu się zniknąć. Scarlet jest zszokowana, ale Adi po chwili pojawia się za nią oznajmiając, że doskonale wie, że go śledziła. Zszokowana Angi nie może znaleźć wymówki więc dopytuje się Dragneela co ten tutaj robi na co ten odpowiada, że przyszedł zobaczyć nawiedzone miejsce o którym mówili w szkole. Scarlet szybko znajduje wymówkę, że ona też po czym proponuje by oboje to sprawdzili. Na miejscu okazuje się, że powodem paranormalnych zjawisk jest znajdujący się tam Hollow Glacier. Gdy Scarlet chce stanąć z nim do walki, Adi uprzedza ją przemieniając się w Shinigami, który za pomocą walki mieczem, shunpo i kido z łatwością pokonuje potwora, po czym dokonuje oczyszczenia z pomocą Zanpakutō. Następnie wnika w swoje "ciało" i stara się udawać przed Scarlet, że zemdlał, jednak ta oznajmia, że podobnie jak on posiada moc duchową po czym przemienia się w Shinigami i ujawnia swoją prawdziwą tożsamość, czym szokuje Dragneela.

Reescue

Adi opowiada swoje jedyne wspomnienie

Para Shinigamich udaje się do kwatery głównej Dragneela, jego biura detektywistycznego. Dziewczyna opowiada mu o Soul Society oraz Shinigamich żądając w zamian by wyjaśnił kim jest. Adi odpowiada, że bardzo chciałby to zrobić, ale niestety nie może bowiem cierpi na amnezję. Pierwsze wspomnienie jakie posiada to ulewny wieczór, gdy leżał ranny na ziemi i pewien mężczyzna znalazł go i uratował. Dragneel podejrzewa, że to były Shinigami, który uciekł z Soul Society z lęku przed Siedliskiem Larw, bowiem to on obdarzył go gigai, nauczył oczyszczać Pustych oraz pomógł przystosować się do świata ludzi poprzez założenie biura detektywistycznego. Adi posługuje się nim by namierzać Pustych i eliminować je, licząc, że w ten sposób odnajdzie jakieś wskazówki dotyczące jego tożsamości.

AngiShikai

Shikai Angi: Ame no Uzume

AdiShikai
VastoLorde
AdiDaizantou

Najbardziej Poszukiwany na Dworze Dusz[]

Uwolnienie Oryginalnych Zerwanych Masek[]

Ciekawostki[]

  • Nowela jest adaptacją Bleach z oryginalnymi postaciami bazowanymi na głównych bohaterach dzieła Tite Kubo.
Advertisement