Bleach Fan Fiction Wiki
Advertisement
Twórcą tego artykułu jest użytkownik: AdiFire
Raymond Shane
Dans
Rasa Shinigami
Urodziny 7 Lipca
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Status profesjonalny
Przynależność 7. Oddział
Gotei13
Soul Society
Zawód Porucznik
Bazy operacyjne 7. Oddział, Seireitei, Soul Society
Status personalny
Moce i umiejętności
Shikai Fūsōken
Bankai Reppū Fūsōken Hayate
Pierwsze wystąpienie

Raymond Shane (jap. レイモンド・シェーン, Reimondo Shēn) to porucznik 7. Oddziału Gotei 13, jego poprzednim kapitanem był Inuictus Rex.

Wygląd[]

Charakter[]

Moce i Umiejętności[]

Ogromna moc duchowa: Będąc porucznikiem Shane posiada ogromne pokłady mocy duchowej.

Ekspert walki wręcz:

Mistrz walki mieczem:

Ekspert Shunpo:

Praktykant Kidō:

Zanpakutō[]

Fūsōken (jap. 風双剣, pl. Bliźniaczy Miecz Wiatru): w zapieczętowanej formie to standardowa katana z zieloną rękojeścią, tsubą w abstrakcyjnym kształcie z 8 punktami z nakładającym się wzorem; Każdy talerz ma zielony rdzeń ze srebrną obwódką, chowanym w zielonej pochwie, którą Ray trzyma przy pasie.

  • Shikai:
    DansShikai

    Fūsōken

    By uwolnić swój Shikai, Shane zaczynać obracać swoją katanę po czym wypowiada komendę Zawiej (jap. 吹く, Fuku), czym powoduje, że jego ostrze wytwarza ogromny podmuch wiatru, który transformuje jego ostrze. Po uwolnieniu przybiera formę ogromnego zakrzywionego podwójnie ostrza wielkości Daizantō Adriana Dragneela z dużym kołem zamiast uchwytu. W rzeczywistości do uchwytu przymocowane są cztery bliźniacze ostrza, które Ray może dowolnie rozkładać niczym wachlarz, a krąg służy mu za uchwyt, gdyż prawdziwą formą jego Zanpakutō jest duży shuriken o czterech ostrzach.

Specjalne zdolności Shikai: Ze względu na swoje gabaryty i budowę Fūsōken jest niezwykle niebezpieczną bronią wykorzystywaną do walki z zwarciu, za której pomocą Ray jest w stanie ściąć wszystko. W trakcie walki z Dragneelem zostaje ujawnione jednak, że jego Zanpakutō nie jest typem fizycznym, a elementarnym. Fūsōken pozwala na panowanie nad wiatrem. Najczęściej Shane używa swojego shurikena do zaginania podmuchów powietrza i przekształcenia ich w ostry wiatr, który spowija ostrza Fūsōken, zwiększając moc cięcia.

  • Shippū Kenbu Kaiten (jap. 疾風剣舞 回転, pl. Wirujący Taniec Miecza Huraganu): Ray rzuca rozłożonym Fūsōken niczym shurikenem w cel, który nabierając rotacji, zbiera wiatr zwiększając moc cięcia, ale i wydłużając zasięg ostrzy. W efekcie gdy przeciwnik nawet i uniknie shurikenu, zostaje przecięty przez wiatr.
  • Bankai:
    DansBankai

    Reppū Fūsōken Hayate

    Reppū Fūsōken Hayate (jap. 烈風風双剣翠風, pl. Wichura Bliźniaczych Mieczy Zielonego Wiatru) Shane aktywuje swój Bankai poprzez rozłączenie shurikena na dwa miecze, czym wywołuje ogromne tornado zielonego wiatru wokół siebie, które zaczyna formować z jego reiatsu zewnętrzny zielony pancerz. Zasadniczo przypomina on zbroję podobną do mitologicznego tengu samuraja. Zyskuje naramienniki, przepasany jest ochraniaczami, jego buty zostają pokryte reiatsu. Z pleców pancerza wyrastają mu również cztery opancerzone zielone skrzydła, wyposażone w ramiona, które trzymają faliste ostrza. Ray za ich pomocą może chwytać broń, rzucać, jak również wzbijać się w powietrze, a same skrzydła formują się wtedy w kształt shurikenu. Poza lotem Shane wykorzystuje owe skrzydła jako tarczę.

Specjalne zdolności Bankai: Bankai Shane dzięki zbroi z reiatsu znacząco zwiększa jego zdolności ofensywne i defensywne. Ostrze Reppū Fūsōken Hayate z kolei podwaja się. Jednak jego prawdziwą mocą podobnie jak Bankai Toshiro Daiguren Hyōrinmaru, jest wpływ na pogodę. Uwalniając go Shane ściąga monsun, który wywołuje ogromną wichurę, którą Ray jest w stanie kontrolować myślami lub rękoma (czy też skrzydłami) by zwiększyć prędkość. W praktyce wykorzystuje swój Bankai do władania sklonowanymi shurikenami zdalnie, którymi steruje poprzez władanie wiatrem. Dodatkowo dzięki treningowi nad Bankai, Shane potrafi w pełni wykorzystać potencjał swojego żywiołu wykorzystując wiatr do cięcia i odpychania.

  • Shippū Kenbu Ichiren (jap. 疾風剣舞 一連, pl. Pojedyncza Sekwencja Wirującego Tańca Miecza): Shane wyrzuca jeden ze swoich shurikenów i za pomocą umysłu zamyka go w trąbie powietrznej wraz z przeciwnikiem.
  • Shippū Kenbu Niren (jap. 疾風剣舞 一連, pl. Podwójna Sekwencja Wirującego Tańca Miecza): Ray wyrzuca dwa shurikeny i steruje nimi za pomocą rąk (lub skrzydeł z ramionami) nadając im prędkość huraganu zdolnego posiatkować wszystko na swojej drodze.
  • Fūton (jap. 風遁, pl. Uwolnienie Wiatru): Shane wytwarza tornado, które odpycha przeciwnika i nie pozwala mu się zbliżyć.

Relacje[]

Ciekawostki[]

Cytaty[]

Advertisement