Bleach Fan Fiction Wiki
Advertisement
Etsuya Amagiri
Animacjaaaa
Rasa Shinigami
Urodziny 15 Maja
Płeć Mężczyzna Mężczyzna
Wzrost 165 cm
Waga 57 kg
Grupa krwi 0
Status profesjonalny
Przynależność Rodzina Amagiri
Bazy operacyjne Seireitei, Soul Society
Status personalny
Moce i umiejętności
Shikai Nieznane
Bankai brak
Pierwsze wystąpienie

Etsuya Amagiri (天霧 悦也). Jest synem Nobuo Amagiri - 237 głowy rodu.

Wygląd[]

Etsuya jest dosyć niskim mężczyzną o brązowych włosach i niebieskich oczach. Ubiera się w standardowy uniform shinigami. Na różnego rodzaju uroczystości zakłada czarne haori lub kamishimo.

Charakter[]

Amagiri jest trochę skrytym, ale przyjaźnie nastawionym do ludzi człowiekiem. Zawsze stara się być bezstronny jeśli znajdzie się w centrum jakiegoś konfliktu. Stara się przestrzegać starych zasad i zwyczajów, ale ma bardzo specyficzne pojęcie honoru. W obyciu jest bardzo wyrozumiałym i łagodnym człowiekiem.

Historia[]

Etsuya urodził się w ubogiej, podupadającej rodzinie szlacheckiej. Był jedynym dzieckiem swojego ojca, którzy od najmłodszych lat uczył go technik walki mieczem stworzonych przez ich rodzinę. Członkowie rodziny Amagiri zapisali się w historii Soul Society jako niezrównani szermierze i doskonali nauczyciele.

Moce i umiejętności[]

Mistrz Walki Mieczem - Etsuya mimo bardzo młodego wieku jest bardzo wykwalifikowanym użytkownikiem zanjutsu. Trening zaczął w bardzo młodym wieku dzięki czemu posługiwanie się mieczem jest dla niego czymś intuicyjnym i naturalnym jak chodzenie. Podczas walki używa wielu technik zanjutsu nieznanych nikomu innemu w Soul Society co pozwala mu na zdobycie przewagi w walce. Jest bardzo dokładny i precyzyjny a jednocześnie bardzo pewnie wyprowadza ataki.

Techniki[]

Agitowari: (顎割, Dzielenie Szczęki) jest jedną z technik walki mieczem. Pozwala wyprowadzić bardzo szybkie i czyste cięcie przez cały korpus przeciwnika. Zmieniając kierunek ostrza w odpowiednim momencie można przeciąć więcej niż jeden cel.

Gif 4a

Agitowari w wykonaniu Etsuyi

Hitotsume: Nadegiri : (撫で斬り, Numer Jeden: Zabójcze Cięcie) jest jedną z technik walki mieczem. Pozwala na błyskawiczne i poteżne ciecie przez środek celu.

Gif 3

Nadegiri w wykonaniu Etsuyi

Tesshō : (鉄掌, Żelazna Dłoń) jest jedną z technik walki wręcz. Technika uderzania otwartą dłonią. Jest to Jedna z podstawowych technik walki wręcz.

Punch 2

Tesshō w wykonaniu Etsuyi

Senmaioroshi: (千枚卸, Stu-stronowy Hurt) to jedna z technik walki mieczem. W oryginale technika zakłąda wiele szybkich cięć, ale ich ilość jets dowolna. Czasem jest uzywana do zadania jednego ciecia, lub kilku w to samo miejsce.

Gif 6

Senmaioroshi w wykonaniu Etsuyi

Suikawari: (西瓜割, Rozdzielenie Arbuza) jest jedną z technik walki mieczem. technika występuje w wielu wariantach ale we wszystkich zakłada atak na głowę przeciwnika.

Gif 7

Suikawari w wykonaniu Etsuyi

Advertisement