Bleach Fan Fiction Wiki
Advertisement
Daizantō
Daizantou
Charakterystyka
Rasa Zanpakutō
Płeć Mężczyzna
Status profesjonalny
Pierwsze wystąpienie

Daizantō (jap. 大斬刀, pl. Wielki Tnący Miecz) to Zanpakutō Adriana Dragneela

Wygląd[]

Daizantō jest mężczyzną w średnim wieku, dobrze zbudowanym o kolczastych, srebrnych włosach i czarnych oczach. Zakłada długi, czarny płaszcz bez rozpięć z obcisłymi rękawami oraz postrzępionym, swobodnie powiewający dołem. Spod niego wystaje bordowy, równie poszarpany kołnierz.

Osobowość[]

Daizantō w dużej mierze odzwierciedla osobowość Adriana Dragneela. Jest jednak dużo bardziej dojrzalszy, wyluzowany i szarmancki.

Moce i Umiejętności[]

  • Shikai:
    DaizantouShikai

    Daizantō wywołuje ogień swoim cięciem

    Uwalnia się słowami Rozpal się (jap. 燃える, Moeru). W trakcie uwolnienia Shikai, katana Adiego wybucha czerwonym płomieniem przez co ostrze rozrasta się. W formie Shikai jest to elegancki ponadgabarytowy prostokątny tasak, a nie jak formalna „katana”. Sam miecz jest wysoki jak sam Dragneel 1.70 cm, i ma czarne ostrze ze srebrną krawędzią tnącą. Tsuba znika, a rękojeść wydłuża się tak by Adi mógł chwycić swoje Zanpakutō oburącz. Dodatkowo z końcówki rękojeści zwisa przymocowany czerwonym sznurkiem kłębek przypominający czerwono-czarny płomień. Adi może chwycić za kłębek by władać swoim ogromnym ostrzem jak cepem. Według Dragneela jego Shikai jest niczym "zabójca smoków" i służy do rozgramiania gigantycznych przeciwników.

Specjalne zdolności Shikai:

Ciekawostki[]

  • Jego wygląd bazuje na Zangetsu oraz dojrzałej wersji Natsu Dragneela.

Cytaty[]

Advertisement